Tillbaka i vardagen efter helgen.

Haft en mkt trevlig helg, i fredags bjöd vi hem goda vänner, Emma & Martin , Ida & Jimmy de blev thai mat och en del öl & rödvin jäkligt trevligt:) . I lördags var de full rulle stallet på fm sen var de 88års kalas för fredriks morfar smörgåstårta. Sen hann vi precis hem och gå en sväng med hedda & alfa innan de var dags för nästa fest. Inflyttningsfest med kräftskiva :) fick äntligen i mig lite kräftor, har ju själv fiskat upp dem så extra gott att äta då! Kul fest med roligt folk :D gårdagen blev de lite städning runt gården på fm plockade in mina hinder och så en massa taggtråd och pinnar som låg lite här & var. Eftermiddagen var jag i stallet, Julia kom och gjorde mig sällskap och alla hästarna fick sig en tur i skogen :) blev en tidig kväll med pizza och x-factor tsm med mitt hjärta, chrille & fia :) en kanon bra helg ger en trött måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0