kaos!

Strax dags att dra hem från jobb, bege mig till city gross handla lite allt möjligt från häst saker till mat. Åker till Ljungby imorron kväll blir tävling hela helgen hästsemester, alltid kul att komma iväg lite :). Tar Helle & Acarelly med mig, blir Helles första meeting & Acarellys andra, så de e fortfarande "gröna" i sammanhanget. Utmanande men kul! Var hemma hos Olof igår och hoppade dom lite grann, de gick fint :) kvällen består till fullo att packa känns inte riktigt som läget e under kontroll .. men hoppas jag får ordning på allt, ett helt år sen jag var iväg nu! De var annat när jag hade henkie :) då va man ju iväg alltid typ. Henkie bor förresten sen i januari i Finland såld till en tjej vid namn Emmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0