Lunchtime


Sitter här på min vanliga plats i passagerar stolen, invirad i täcke käkar lite macka och surfar på mobilen.. Har ju äntligen fått tag på en lur. Ja de fick bli en iPhone 5 för de är ju de senaste ;) änsålänge är jag väldigt nöjd med den! Känns konstigt att bära runt på den då de. E ganska mkt större än min tidigare lur.. Man vet liksom inte var man ska göra av den haha. Men man vänjer väl sig antar jag.
F blev opererad i måndags, de var dags att plocka ut skruvarna nu. Han fick komma hem samma kväll så de va skönt, ingen kul att ligga där inne. Förra operationen var jag inne och hälsade på honom efter operationen men fan jag blev typ sjukhus allergisk och höll på att svimma haha.. Så de var bara att köra hem igen, konstigt att man kan känna sånt medlidande för en annan person. Men denna gången var inte lika smärtsam för honom som tur va :) Sjukskriven 2v bara.
Ikväll är de hoppträning hos olof som gäller både med Helle & Acarelly. Nästa vecka är de tävlingar i Flyinge, ska rida tisdag onsdag & fredag. Ska bli kul blir troligtvis årets sista tävling för dom två ;)
Nu är de dags för powernap kommer bli en sen kväll så den e viktig idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0