Jobb

Sitter och käkar middag ja en tidig lunch, galet hungrig redan!! Fast egentligen är kl 11 en rättså bra tid eftersom jag börjar kl 6.00 och stiger upp 5.30. Blev bakad potatis med tonfiskröra längesen jag hade med mig så god lunch ;). Brukar mest bli mackor.. Svårt att ta med sig matlåda när den måste vara kall.. :S har ingen möjlighet till att värma mat. Matvarorna för en dag ser ut såhär:
05.00-
• 2 glas vatten
• lite yoghurt , (om jag hinner)
06.00-
• 1 kopp kaffe med mjölk
08.00
• 2 mackor oftast grovt bröd
10.00
• 1 äpple
Ca 11 eller 12
• lunch, oftast 2 grov mackor.
14.00
• 1 banan
16.00
• något lätt innan stallet, oftast macka.
Ca.. 20.00 eller 21.00
• Kvällsmat när jag e hemma från stallet, varm lagad mat såklart.
Vet att min kvällsmat e sen men de finns inte tid eller så innan dess.. Försöker att äta lite och ofta helst innan jag blir hungrig.
Något bra tips på en SNABB kall matlåda (inte sallad)?? Har dåligt med tid till att fixa matlåda!?

Bild på dagens bakade potatis m tonfisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0