Härlig höstdag!

Måndag förmiddag, känns helt okey ändå brukar kännas helt förjävligt men inte idag! Kanske beror på att de e fint väder och jag har haft en lugn helg. I fredags åkte sussis ponny som stått hos mig 1,5 månad till sin nya ägare i Karlshamn. Skönt med en häst mindre! Blev ett trim pass på Acarelly i ridhuset. Sen spenderades kvällen hemma hos min mormor & morfar i vä, de bjöd på mat och vi kollade på x faktor och gustafsson 3tr såklart. Lördagen inleddes med sovmorgon till kl 9 (typ 4,5timmes sovmorgon då jag brukar ge mig upp 04.30 till jobb) stallet var dagens enda schema rida och klippa Helle & Acarelly. Lördagskvällen blev en lugn hemmakväll hyrfilm och hämtmat, med min älskling!
Söndag blev också sovmorgon kam fan inte minnas när jag hade en sån här lugn helg sist. F handlade bullar och bjöd mig på frukost ;) Stack till stallet och red Helle & Acarelly långa galoppturer i skogen! Sen blev de farsdags middag hos svärföräldrarna, hemmagjord smörgåstårta mums!!
Summera denna helg som Lugnet själv!
Pappas farsdags present!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0