Vinter & Snö

Alla säger att de e så trötta på att de e snö & kallt hela tiden.. fan kläder efter väder säger jag, jag tycker inte att de e så jobbigt med snön.. ja e bara trött på att de e så himla mörkt ute, & tkr att de e bra att snön lyser upp lite :) Fast å andra sidan hade jag inte haft mitt lilla ridhus här hemma hade jag nog inte iheller gillat att de e snö haha! Men jag tror att nu efter en riktigt vinter kommer de att bli en kanon bra vår & sommar :) , får väl bara hoppas att jag har rätt!!

Endast 2 dagar kvar att jobba nu :) skönt idag har de varit en bra dag på jobbet lagom mkt att göra i måndags blev de 1 timmes övertid shiiit jag hade så mkt att göra lite panik artat blev de, men de läste sig tack vare mina snälla kollegor :) .
Angående lägenheten så har vi ju inte flyttat in än.. för den ska besiktigas nu snart eller om de e gjort kanske vet inte har inte så bra koll jag lämnar över de ansvaret till fredrik. Förhoppningsvis flyttar vi väl in nu i början av februari. Nu känner man inte sig så taggad på att flytta för man liksom, började packa lite i början i av månaden men sen när allt bara stod stilla så ville man inte packa mer. Hoppas ändå att vi snart får flytta in ska bli så skönt att ha ngt eget.

I helgen är de fullspäckat schema , Lördag morgon ska jag & Peter ta ner Coco till ridhuset i hörby för första gången ska jag rida henne någon annanstans än hemma. Vill ju komm ut och tävla lite till våren så behöver komma ut till lite nya ställen.
Sen vi 12 tiden ska jag vara på Flyinge dom ska ha en ungdomen dag (skånesridsportförbund) dom ringde & frågade om jag skulle kunna tänka mig att vara med på deras hoppclinic för Daniel Zetterman. Jag tyckte att de lät som en kul grej.
Sen på kvällen e jag bjuden till Julia på Sexparty oohlala haha ;) de ska nog kunna bli trevligt.
Söndag, e de ju tävling som gäller med Lillen & ja de brukar ju ta hela dagen.

Ska ut & ta hand om hästarna nu ska rida 2 också
4åring e. Cardento En bild är på "Coco" Confidence E, 4 år nu e. Cardento ue. Steves Friend xx
Inte så bra bild haha men ändå!

Emy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0