vilken lördag kväll?!

I lördags va de ju sexparty hos julia faktiskt riktigt kul , hon som höll i de va ju lite crazy haha de blev en del skratt! Beställde ialf. ngt men vad de e en hemlis * =).. vid halv elva tiden åkte jag ner till hörby & bowlade med Fidde & co. och vet ni vad jag VANN två runder helt galet slog 6 strike dessutom nytt rekord de andra ligger nog på 2 tror jag hahaa så de blev ju lite förbättring. Efter att bowlingen stängt va de ngn dum jävel som kom på att vi kunde åka ner till Hmck (hörbymotocrossklubb) deras klubbstuga för där va de fest , men vi va inte bjudna & därför inte välkomna, en stund i kylan i väntan på skjuts ner till hörby igen sen blev en stund på valvet lite konstig dans , black jack & redbull vodka. efterfest hos Lola de va sådär. Men innan vi bestämt oss för att bege oss därifrån hade klockan tickat i väg rejält.. Jag och fidde sov i vår lägenhet, tur att vi fått in soffan men thats it.
Men idag ska vi till Ikea & köpa sängarna =) , fick låna lastbil av jobbet = perfekt! Kanske ett soffbord & lite annat får se vad som hinns med.

Tävlingen igår gick väldigt bra, Felfri 17plac. i 130 två pet i 140 , rev 2.an & insprånget i tre komb. 4a hade lite dåligt med framåtbjudning i början av banan, fast ännu värre var de på framhoppningen han stod emot som fan.. tur att han ändå e en helt annan häst inne på banan. Nu dröjer de ett tag tills de blir nästa tävling 3 veckor tror jag eller e de kanske 4.. dags att kolla upp de men nu blir de iallafall hårdkörning ngn vecka då.
Liljegren fråga om jag ville komma upp till dom imorron och va med på träning för peter erikssson, så jag ska nog dit. har aldrig tränat för Peter, lite nya tips & ideer tror jag kommer flöda efter en sån träning.. men ska säga ifrån m att inte hoppa allt för mkt, eftersom han både tränat & tävlat hela helgen.
Men Lillen e verkligen i fin form nu ska jag säga!! hoppas de håller i sig & blir ännu bättre nu till SM. kommer ni och tittar förresten, boka in de nu =) 12-14 mars  Check!

Nu ikea.

Emy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0