Start of 2010

Ja nyårs löftet med bloggen gick väl sisådär men jag har haft de i tankarna hela tiden att -idag ska jag skriva, men som vanligt blir de typ aldrig av..
Fick iallafall en sjukt bra start på de nya året

  •  De nya året firades med den riktigt brak fest hemma hos Mr Risberg.. god mat & goda vänner. Kunde kanppt bli bättre <:)
  • Jag kom med i Talang Skåne ytterligare ett år , vilket ökar motivationen att prestera ännu bättre.. detta året kändes uttagningenmkt tuffare men jag lyckades :) Fick bara bra kritik av domarna 3 gröna av 3
  • Fast anställd (tillsvidare anställd) som trucker :) eller som chefen kallade de anställd på livstid haha. Och som mina kollegor sa till mig när jag började har de en gång kommit hit kommer du aldrig ut.. man blir en riktigt Mertzare ;)
  • Ska snart flytta såfort lägenheten blivit besiktigad, men har inte ngn direkt brådska så tar de lite lungt. Men lite saker har iallafall blivit nerpackade redan.
  • Imorgon är de dags för första tävlingen detta året även på söndag e de tävling, åker upp till syster i Ängelholm i morgon & stannar till söndag slipper man att åka hem imellan & samtidigt hälsa på henne & markus.

För övrigt..

  • Tråkigt denna veckan.. att jag blivit fruktansvärt förkyld.. håller på att hosta upp min lungor typ.
    & nu har näsan börjat å rinna.
  • Väldigt stressigt på jobbet alla vvs & el firmer samt byggen bara öser in betällningar nu när dom haft jul ledigt.
  • Fredrik & sju killkompisar e i Åre på skidsemester.. e inte bara avis utan jävligt ENSAM här hemma, fast jag valde själv att stanna hemma och tjäna pengar, men de e ju inget man ångrar sen när lönen kommer ändå :) Men en sol semester & kanske en roadtrip till la belgica ligger inte långt bort från 2010..

Nej nu hade jag tänkt att lägga mig på kudden & znooza, behöver sova några timmar känns de som.. Go natt.

        Ljungby 135             :)             1 år tsm

Emy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0