Riktigt trött ikväll..

Känner mig så jäkla sliten idag.. & min hosta vill inte ge sig =/ vill börja träna men nu när man e förkyld e de ju de inte så bra , & orken har jag inte iheller ikväll pannkakorna som pappa laga till kvällsmat sitter långt upp i halsen.
Iallafall har jag varit inne hos chefen & frågat om vi har ngt som typ Friskvård ett bidrag till tex. gym & bad kort osv. & de hade vi så nu tänkte jag eftersom vi hat gym & bad i hörby hade jag tänkt lösa ett årskort på de, så man kan träna lite utöver ridningen behöver verkligen de.. har fruktansvärt dålig kondis & dom där 3 extra kilona som jag lagt på mig i jul vill jag inte ha längre!

Sen har jag beställt lite kläder idag, 3 klänningar på rea & ett linne samt ett par skor. En annan har ju aldrig tid att springa i affärer & shoppa.. men de e sjukt bekvämt att sitta här hemma klicka hem allting till brevlådan.

Och FAN, idag har jag tagit sönder min GPS.. Hade den liggandes brevid mig i lastbilen , sen åkte den ner vid växelspaken just när jag la i backen & jag kändes att de va trögt att få i backen men envis som jag e & utan att titta om de kanske var ngt som låg ivägen .. fick jag i backen sen när jag skulle lägga i "ettan" eller som i detta fallet i lastbilen e 3:an då först titta jag efter vad de va jo där vid spaken låg min GPS med halva skärmen totalt natttsvart =/ suck!! GPS i mitt arbetsliv betyder allt och lite till, känner mig helt vilse utan den! 
Men som tur e har jag försäkring på den, och när jag köpte den sa dom iallafall att försäkringen gällde på allt utom stöld.. så imorgon efter jobb ska jag ta en tur till on off.

Lite bilder på sakerna jag beställde.
3Dblommashooee& denna fast beige linne, jag föll för fräcka kissen*
klänningar för pris runt 200 kr st, alldeles perfekt tycker jag.
Skorna kosta dock 350. Vad tycks?
Har beställt typ alla mina klänningar & skor på nelly.com
& alltid har allting passat, hoppas på de denna gången också.
Kan rekommendera att beställa där, jag har varit nöjd varje gång.
(Förutom en bikini jag beställde men har lärt mig att badkläder,
underkläder & jeans ska man inte beställa på internet inte jag iallafall
för på den fronten e jag jävligt kräsen och de passar sällan!)

Nu ska jag springa i dushen sen köra till Fredrik :) see u!

Emy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0