inte tid.

Har igentligen inte tid att sitta här just nu, har mkt att göra i stallet + att jag ska rida Lillen..
Haft en mkt stressig & ansträngande dag på jobbet.. så skönt att sitta & tänka å ta de lite lugnt. Fick iallfall köra en av Lundrunderna idag, fy fan säger jag bara hellre Malmö ändå. Kört denna rundan en gång tidigare men då var de rättså lugnt.. nu helt lost! skit samma ska sluta tänka på jobbet nu & börja njuta av att de e helg. Erik min släkting från dalarna, min såkallade syssling blir de har kommit ner nu till helgen har inte träffat honon än han e med Lina och hjälper henne att flytta tror jag.. hm, den stackaren! Han pluggar i Ljungby så han har inte så långt hit ändå. Jag & Fidde snickrade ihop vårt fina soffbord igår =) de blev grannt .. lite krångligt va de allt.
Sängarna fixa fidde i onsdags. skönt nu typ allt de där stora klumpiga sakerna på plats , förutom ett matbord. Ska försöka lägga ut en bild på typ hur de ser ut ni enog lite nyfikna ändå tror jag? =P. Ullared nästa helg e planen.. köpa alla skitdetaljer som man behöver!!
Denna helgen ska de bli mkt pilsner & lite bowling imorgon och utgång hade inte varit fel =)

Emy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0