i Form

Tävlingen i helgen gick faktiskt lite över förväntan om jag får säga de i och med att de var första tävlingen detta året.
  • i 130 klassen i lördags hade vi ett pet, han va väldigt spänd mkt att titta på & hela åstorps kortsida är ju hela väggen en enda spegel så han tyckte allt att de var lite läskigt att hoppa emot den.
  • i 130 klassen idag kändes han väldigt bra va en tidshoppning så de va bara att flytta på i farten, han va felfri & de blev 14 placerad av 100 starter.
  • i 140 klassen sen tänkte att han skulle va trött men han va pigg & jag tror till och med att jag var lite väl taggad själv, drev på "stressa" honom lite för hårt i slutet av banan & slarvig väg gav 2 nerslag på de två sista hinderna, & sen hade han ett tidigt i banan som va mot speglarna där han stod emot lite grann & slarva med bakbenen.. så tre riv blev de.
Nästa helg är de Kullabygden, 130 140 :)
Sitter hemma hos Fredrik & väntar på honom skit va jag har saknat honom tur att slutet av veckan gått fort iallfall, men han e snart hemma eller ja dom va i Jönköping.. så 3 timmar till, jag ska gå och nanna kudden så länge hade jag tänkt mig! Go natt

semester 2008 Hitta en fin bild från när vi va i egypten , sep-08

Emy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0