Helgen går för fort.

Gårdagen, jobbade riktigt mkt att göra blev ½ timmes övertid sen stack jag till Burlövs center skulle in och lämna min GPS, och försäkringen täckte de hela 195:- i självrisk. & så fick jag en helt ny.. tog en försäkring på den också, så 400:- tänk de blev ändå 600 spänn fast om man tänker på att den kosta 2000:- ny e de ju ingenting, och dessutom nu har jag en ny och fin GPS, tog en sväng inom team sportia blev en mjukisdress för de behövde jag.
Va inte hemma förrän kl 18 , då va kotknackaren här.. de va säkert ett halv år sen jag la mig på britsen, GUD va skönt de va när hela ryggen och nacken knackade till och kom på rätt plats.. sen va jag ute i stallet till halv 10, åt sen däcka jag på soffan.
Idag va jag nere med coco i Frostas ridhus första gången hon va iväg.. rätt upp i släpet hon sken som en sol hela tiden när jag red hon e bara föööör söt!!
Sen va jag i Flyinge med Lillen på ungdomens dag red på en clinic för Daniel Z , de gick rättså bra lagom upp värming inför imorgon , då blir de tävling i kullabygden.
Nu ska jag skynde mig ut och ta in hästarna , sen dushen & sexparty!

Emy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0