irland ?

Sjukt längesen jag skrev .. ja typ sedan den dagen vi flyttade har inte farligt mkt tid över kan jag säga, idag har jag hjälp i stallet så passade på att sticka hem & äta vila upp mig lite.. ska snart bege mig ut till dammens gård.
Trivs faktiskt förvånansvärt bra i lägenheten, kanske e mkt för att jag har fredrik =) hade jag bott här själv hade de varit en helt annan sak tror jag.. i lördags till bringade jag nästan hela dagen här ensam, hade tvätt tid mellan 8-14 fan va drygt de va och springa 4 trappor upp & ner för att passa en tvättmaskin.. Men de e väl bara att gilla läget i guess!! De kröp i kroppen att jag bara ville ut härifrån hem till hästarna.. men den övriga energin la jag på att storstäda hela lägenheten .. och när de började kännas som att lördagen va för störd efter tvätt tiden .. begav jag mig till Ica och handlade mat , fan va mat e dyrt! rena rånet ju försöker handla billigt & bra men de e inte lätt.
Ihelgen bär de av till Göteborg =) WIHOO de ska såklart bli skit kul. Jobba i agrias monter sen blir de ju en hel del fest & de bästa hotell, jag gillar hotell de e najs skön säng, rena lakan, slipper städa Värsta fetaste frukosten jag som bara älskar frulle!! dessutom slipper man själv pröjsa när man jobbar å de e gött!
Pratade med Petra innan, fick en lysande idé om att åka till irland över påsken hade verkligen varit kul. så längesen jag va där nu, 5 år sen nu tror ja.. =/ lite dåligt, men får hoppas att jag kan få lite xtra ledigt nu i påsk =)
Måste pys finns ingen mer tid att sitta här!

Emy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0